söndag 13 juni 2010

Födelsedag och maginfluensa

Ja då var det dags för stora tjejen att fylla 6 år! Vi har grattat med frukost på sängen och många presenter.
Hon är jättenöjd och sitter just nu och spelar pet shop på sin nya nintendo ds.

Vi fick dock en lite mindre trevlig överraskning inatt. Agnes blev magsjuk...:-(
Just nu ligger hon på soffan och sover. Stackar liten.
Och stackars Linn som hux flux fick ställa in sitt kalas idag. Hon är ändå rätt så nöjd.

Jag ska ringa till Lydiagården efter 16 och kolla om det är ok att jag kommer idag. Kan inte tänka mig att det inte funkar. Det är ju inte säkert att jag blir dålig... Peppar, peppar;-)
Jag hoppas bara att Linn och Conny klarar sig!!

Nu har vi precis bakat en kladdkaka. Det fick bli det ändå även fast det inte kommer några gäster. Klart man ska ha en kaka på sin födelsedag!!!
Nytt kalas blir det om en vecka. Då kommer allihop.

Jag ser fram emot Lydiagården, men det känns lite konstigt att lämna man och barn såhär en söndag kväll.
Känns inte riktigt som att jag har "förberett" mig särskilt. Fast det kanske inte man behöver?;-)

Kram på er alla!
Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Grattis till din dotter på födelsedagen! Trist med magsjuka. Hoppas att du klarar dig undan smittan.

    Vad härligt att åka till Lydiagården! Ska du vara där en vecka eller hur länge blir det?

    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej, ramlade in på din blogg för första gången! Så fint du skriver. Tårarna rullar.

    Du skriver att du förlorade din mamma tidigt i cancer. Är det ärftlig bröstcancer du har? Jag har inte läst igenom hela din blogg, det känns svårt just nu och väcker mycket känslor. Jag har precis gjort en förebyggande bröstoperation eftersom jag har BRCA 2, ärftlighet för bröstcancer. Skriver om det på min sida.

    Ha det gott!

    SvaraRadera