tisdag 20 oktober 2009

Första staplande bloggsteg

Hejsan alla!


Här kan jag skriva av mig och om någon vill läsa så går det alldeles utmärkt.

For min norske familie og venner så vil jeg bare si at jeg sannsynligvis kommer til å skrive mest på svensk... Dere får bare väre så overbärende som dere bare kan...;-)

Idag är det lördag, och jag har stigit upp med lilla Agnes som hostar nåt förfärligt. Annars mår hon bara bra, men att sova var lite svårt. Och pappa får sovmorgon för en gångs skull!

Vi har bestämt att berätta för barnen i helgen. Dvs att mamma ska ta bort ena bröstet om en dryg vecka. Det viktigaste blir nog att förklara att jag VILL detta. Att det inte blir som något "övergrepp". Mitt bröst är sjukt, därför måste det bort.

Annars ska vi mysa med våra goda vänner Åsa o Jocke ikväll. Om inte Truls har blivit sjuk, vill säga... Han var superhes redan igår.

Så...på med kläderna och kanske väcka min snälla man.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar