onsdag 1 september 2010

Jobb jobbelijobb...

Började jobba i måndags. Det var jätteroligt! Och tröttande...;-)
Länge sedan man har fått koncentrera sig så länge åt gången. Skrev det första provet igår (och det gick jättebra;-)), så idag fick jag sitta och jobba medans instruktören satt bakom.
Kändes mycket konstigt till en början, men sedan kom allt tillbaka. Det krävs några pass till förstås innan allt är som förut och man är lika snabb och effektiv som innan, men det kändes verkligen bra idag.

Imorgon ska jag upp och börja jobba 07.00. Innan i veckan har jag ju haft sovmorgnar och börjat vid 8.

Idag går mina tankar till Linda som har fått dåliga besked... - igen...
J***la skitsjukdom!!!!!!

Ta hand om varandra! Kram på er allihop!
Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Kram tillbaka! Mer än en faktiskt!
    Annika

    SvaraRadera
  2. Hej Elisabeth!
    Vilken fin blogg du har! Jag följer några olika bloggar om unga kvinnor med bröstcancer. Jag ska själv börja min cytostatikabehandling nu på onsdag så jag söker mycket på sånt som har med behandling och biverkningar att göra.

    SvaraRadera
  3. Shit, har du börjat jobba!? Wow, vad härligt det måste kännas! Kan tänka mig att du är fullständigt slut efter en dag!
    Stor kram till dig, vi får ses!

    SvaraRadera
  4. Jobbar du heltid?
    jag jobbar 75% det räker för mig'
    kram lycka till kerstin

    SvaraRadera