lördag 11 december 2010

Ny årsdag...

Ja, dom duggar tätt nu, årsdagarna...det samma kan man väl inte säga om mina blogginlägg;-)

Idag (i skrivande stund blev det faktiskt igår...) är det altså ett år sedan jag påbörjade min cellgiftsbehandling. Känns lite konstigt, måste jag säga.
Har inte så mycket att skriva om, men ville som förra gången jag skrev bara uppmärksamma årsdagen.

Jag ska på mammografi¨på tisdag och sedan på andra återbesöket den 20. Det känns helt ok, men jag har hört att det kan visa sig vara fel...;-) Man vet aldrig helt hur huvudet reagerar innan man är där...


Nu tänker jag gå och lägga mig. Sov så gott allihop och ta hand om varandra!
Kram Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Hm, undrar vilken fågel som viskat det... =) Nåja, du behöver ju inte ta efter sjåpiga mig!! Mitt huvud är inte till att lita på.
    Vilka sjuka årsdagar vi måste uppmärksamma!
    Tusen kramar
    Annika

    SvaraRadera
  2. Hej

    Håller tummarna för dig o din familj....

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Lycka till idag!! Håller tummarna!
    En ny trogen läsare:)
    Erika

    SvaraRadera
  4. Hej. Beklagar verkligen din sjukdom känner några stycker som med lider av det så beklagar och hoppas att det går bra. Komentera gärna mina inlägg:)

    SvaraRadera