lördag 26 juni 2010

Svacka, Lydiagården och midsommar.

Nu har jag precis raderat ett inlägg... Jag läste igenom det och kände bara... Guuud, va jag gnäller!!!!!

Jag har varit på Lydiagården och blivit rehabiliterad. Det var mycket bra med underbar personal, fina omgivningar och många trevliga bröstsystrar. Jag har ätit gott, promenerat mycket, pysslat, skrattat och gråtit.
Svackan jag har varit inne i har gjort sig påmind och senaste tiden har inte bara varit enkel, men det känns som jag är på god väg ut.

Midsommar firades hos farmor och farfar på Strandhem. Underbart mysigt som vanligt. Sill, nypotatis jordgubbar och grädde.
Tjejerna är helt återställda efter magsjukan och äter som små hästar;-)

Imorgon bitti åker vi till Rhodos. Helt underbart att få en vecka där.
Vi har packat och packat. Tjejerna kan knappt vänta;-)

Nu får ni alla ha en underbar vecka oavsett var ni är. Jag återkommer efter Rhodos.
Kram på er alla!!
Elisabeth

8 kommentarer:

  1. Kanske skönt att använda bloggen att gnälla på. Jag menar, du gnäller ju verkligen inte när man träffar dig, och det kan vara bra med ett forum att gnälla av sig på....

    Ha en underbar semester!

    Vi satsar på lite grillkväll i Juli.

    Stor kram

    Viktoria

    SvaraRadera
  2. Bloggen är ju lite av en ventil. Ut med det som är jobbigt. Om det sen tolkas som gnäll... tja då får det vara så. Det är delvis därför jag har min blogg iaf. Skriva av sig..... om det är jobbiga el roliga saker som hamnar där... det är ju hur dagen är. Tycker nån det är jobbigt att läsa det, så är det ju helt valfritt att avstå....
    Ibland hjälper det att skriva av sig "skiten".
    Hur som helst, har saknat dig och dina inlägg. Ha nu en riktigt skön vecka på Rhodos.
    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  3. Ha't så gött på Rhodos. Du, gnäll så mycket du vill, det är bara nyttigt.

    SvaraRadera
  4. NJUUUUUUUUUUUT av Rhodos!!!!!
    Många kramar från Annika

    SvaraRadera
  5. Tycker inte det gör ett dugg om du gnäller lite här på bloggen. UT med det! :-)

    Åh härligt med Rhodos! Hoppas ni har en alldeles underbar och härlig vecka där!

    Kram kram!!

    SvaraRadera
  6. hej hela goa familjen

    välkomna hem, ska bli gott att ses och höra hur ni har haft det. saknat er. kram Katti

    SvaraRadera
  7. Det är inget gnäll. Vi måste få älta och prata om det om och om igen.

    Hoppas du har en underbar resa!!

    SvaraRadera
  8. Hei Elisabeth!
    Håper dere har hatt en fin ferie på Rhodos og at du kjenner deg litt bedre nå. Om du orker hadde det vært veldig kjekt å treffe deg når Elin og jeg kommer til Malmö. Du kan få gnälla så mye du vill ;-) Håper vi får det til!
    Mange klemmer fra Hilde :-)

    SvaraRadera