söndag 11 april 2010

Halleluja.....

....mitt lukt och smaksinne är tillbaka!!!  Det är så osannolikt tråkigt när allting smakar INGET...  Så har jag haft det i en vecka, men nu i kväll kom det tillbaka...iaf det mesta.
Jag är så lycklig!! ;-)

Annars är formen klart uppåtgående. Inte alls lika trött och proverna måste ju ha varit bättre eftersom ingen har ringt.
Dagen idag har spenderats ute. Har planterat om våra tomatplantor. Likaså brysselkålen, sellerin och blomstertobaken.......rolig blandning, eller hur? ;-)

Nu ska jag äta mitt lördagsgodis som ble liggande efter igår! Det mesta blev ju över eftersom smaksinnet fortfarande var ute på vift;-)

Kram på er alla!!!!!!
Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Va skönt att ha smak och luktsinnet tillbaka! Hoppas att lördagsgodiset smakar riktigt gott idag. Själv åt jag upp allt mitt igår, men jag tror nog att det finns lite rocky road glass i frysen och det är inte så illa det heller!!!
    Stor kram till dig och hoppas att du bara känner dig bättre och bättre för var dag som går nu.
    Frida

    SvaraRadera
  2. Amen!! Grattis! Hoppas det smakade. ha en bra dag. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Grattis, blir så mycket roligare att stoppa i sig då! Fast jag tror att mitt börjar försvinna.....

    Kram

    Viktoria

    SvaraRadera