onsdag 28 oktober 2009

Lång dags färd mot natt;-)

Hjälp, vilken lång dag det har varit... Började jobba vid 06.00 i morse. Mycket trevlig jobbdag. Innan jag hämtade barnen var jag hos läkaren för att få insomningstabletter, av alla saker.
Jag har inte alls några problem med att sova, men man vet ju aldrig... Eftersom dagen D närmar sig vill man kanske ha nåt, och då är det för sent om inte det redan ligger i byrålådan! Där det för övrigt gör bäst nytta, enligt läkaren;-) Oftast räcker det ju bara med att veta att man KAN få hjälp ifall det skulle behövas. Som sagt; jag sover som en lite princessa, än så länge;-)

Har börjat ta tag i genutredningen... Finns en del människor i Norge jag måste få tag på. Lika bra att göra det direkt. Har haft mycket trevliga samtal med tante Turid igår och idag. Takk for hjelpen!!!!

Sitter egentligen och kollar en film. Lika bra att titta på de klibbiga, romantiska komedierna medans C är på jobbet;-)
Förresten har jag mutat barnen idag med film och köpburgare från Millenium...Som sagt..en lång dag har det varit;-)

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar