torsdag 29 oktober 2009

Måndag -4

I morse hade jag lyckats att ställa klockan att ringa en timme för sent...Jag är faktiskt mer än lite förvirrad just nu! Tur för mig att C skulle upp med barnen.
Jag hann i tid!;-)

Då jag hämtade tjejerna på dagis frågade Agnes det första hon gjorde; har du tagit bort tutten nu, mamma? Verkar som hon tänker mer på det än vad jag har trott. Malin(en av fröknarna) hade hittat henne gråtande i buskarna idag, och då hade det varit mig hon pratade om...
Hoppas det blir lite bättre när dom ser att jag mår bra även efter att den är borta.

Får hela tiden underbara kramar och mycket omtanke på jobbet. Jag är så tacksam för allt det! Jag måste jobba på världens bästa jobb med världens bästa kollegor!!!:-)
Det var en del att göra idag. GSP med fint väder...kul att känna att man ibland gör lite nytta!;-)

Kom hem till ferdiglagad middag. Bara att värma....min underbara man! <3
Nu blir det lite kvällsmat snart och sedan bär det i säng för tjejerna och till soffan för mig. Trött som en liten örn! Tänker minsann inte göra annat än att slappa ikväll!

Jobb igen imorgon bitti. Näst sista dagen innan operationen. Hoppas inte det dröjer för länge innan jag kan återgå till operativ tjänst.
Det känns fortfarande bra inför ingreppet. Blir nog inte riktigt nervös förrän på söndag;-) Känns liiite overkligt...

Nu ropas det högljutt efter kvällsmat.
Hörs!!

2 kommentarer:

  1. Heja Elisabeth! Du är så positiv och stark, helt rätt inställning. Det här kommer att gå jättebra, tänker på dej ofta. Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Fuling!
    Du smet från jobbet utan att säga hej då till chefen...Hade bara tänkt önska dig lycka till inför nästa vecka men nu får du det här istället.
    Iof var du helt osamhängande när jar pratade med dig tidigare idag så det kanske är enklare för dig att läsa skrift ;)
    Stort lycka till och ha en bra helg! Jesper

    SvaraRadera