söndag 30 maj 2010

Mascara....

...det är lycka det!!!! ;-)

Nu när jag gjorde mig i ordning innan vi ska åka till farmor och farfar så upptäckte jag att jag kunde få på yttepyttelite mascara på mina yttepyttesmå fransar....
De är inte längre än två millimeter, men det gick!!! Jag fick till och med ansa mina ögonbryn...och det kändes då jag gjorde det! ;-)

I fredags pratade jag mycket länge med Annika i Göteborg. Så underbart trevligt!! Det gör gott att prata med dessa bröstsystrar....verkligen gott!

Imorgon är det dags för ny behandling med antikroppen herceptin. Och på tisdag ska jag jobba! Jag börjar på 50% nu ett par veckor innan jag går på semester över sommaren. Det känns jättebra att komma tillbaka. Och jättebra att det blir en riktig mjukstart;-)

Vecka 24 ska jag på rehabilitering på Lydiagården i Höör. Alla säger att det är helt underbart och att de aldrig har skrattat - eller gråtit - så mycket någonsin... Det blir jättebra tror jag, även om jag känner mig rätt så rehabiliterad redan;-)

Nu ska vi åka! Kram på er allihop!
Elisabeth

Ps jag fick frukost på sängen imorse. Mackor formade som en gumma, en stjärna och ett hjärta. Jag ÄR lyckligt lottad!! :-D

3 kommentarer:

  1. Åh vilken frukost tjejen.
    Lyxigt värre.
    Ha det bäst

    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt då, att kunna få på mascara, frukost på sängen o rehab på Lydiagården.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Härligt, ja du är lyckligt lottad =)

    jag har ansökt om Lydiagården nu så får vi se när det blir men jag har hört samma som du att alla är jättenöjda med vistelsen där.

    kramen

    SvaraRadera