lördag 28 november 2009

Lördag kväll...

...och det är Robinson på tv.
Idag har vi städat nästan hela huset. Och Linn har minsann dammsugit hela sitt rum och dessutom Agnes rum. Stora tjejen!

Imorse var det uppvisning på Linns gympa. Så himla kul att se vad de kan göra. Jag lägger vid en liten film för att visa er. Visst kan dom skrika...och springa fort;-)

Annars har jag nog bestämt mig för att gå med i studien. Jag vet ju ändå inte om jag får den tuffa kuren, men det känns bra. Om inte någon gjort likadant för ett antal år sedan hade ju inte jag kunnat få den kuren som ändå är standard nu. Det får man också tänka på.

Agnes har fått lite feber, men hon är pigg som en mört! Äter jättebra med. Svårt att få dom att somna...mycket godis i systemet;-)

Nu ska jag läsa lite Dan Brown och slötitta på tv. Kan väl vara så att det slinker ner lite godis här med...;-D

Trevlig helg allihop! //Elisabeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar