tisdag 10 november 2009

Skön dag

Underbara kuratorn Therese!!! Fantastiskt att få prata av sig i en timme och en kvart...
Idag har jag tagit tag i genutredningen. Har skrivit ett brev till min pappa. Har inte pratat med honom de senaste 8 åren så jag tänkte det kunde va på sin plats med en liten förvarning... Inte roliga nyheter jag har att komma med och rätt mycket information jag vill ha...så lite förberedelse kan va ok! ;-)
Dom vill ha information om alla släktingar helt bak till min mormor/morfar, farmor/farfars syskon! Inte lite man får gräva fram kan jag säga. Fast det är ju verkligen för en god sak!

Nu är jag rätt trött på min nya tutt som bara skvalpar runt! Så skönt med tappning imorgon. Fast å andra sidan har jag ju fått tillbaka min klyfta.....;-) Så nåt gott för skvalpandet med sig.. hehehehe!!!;-)

Imorgon är det sista kvällen jag behöver ge mig själv spruta i låret. Börjar bli liite tröttsamt nu.
Nu är det dags för sängen. Sov gott allihop!
//Elisabeth

1 kommentar:

  1. Du er så positiv og sterk Elisabeth! Virker som du takler dette så bra, kan ikke forestille meg noen som hadde klart dette bedre enn deg! Følger bloggen din og skjønner jo at det går opp og ned men det virker som du har "köpt läget" og tilpasser deg etter det:-) Stå på vennen! Tenker kjempemasse på deg :-)

    Mange gode klemmer til deg og dine/Hilde

    SvaraRadera