onsdag 25 november 2009

Onsdag kväll

...Och jag känner mig lite lätt nervös inför morgondagen. Egentligen inget att va nervös för, men det blir ändå så när jag vet att det är nåt viktigt som händer.

Jag har jobbat igår och idag och det har varit jätteskönt. Många människor som vill prata, men det känns också mycket bra. Det är ju enbart positivt att det är så många som tänker på oss och bryr sig så mycket. Tack alla!!!

Jag ska alldeles strax duscha och lägga mig, men ville bara skriva en kortis inför morgondagen.
Hoppas på snabb start på cellgifter samtidigt som jag ju fasar lite för biverkningar och så. Men förnuftet säger ändå att det är bättre att bara få det överstökat. Har läst på lite om olika cellgifter och förstått att jag kanske inte kommer få standardkuren eftersom jag ska ha herceptin också. Tydligen har det såpass stor påverkan på hjärtat att de inte ger just den kuren kombinerat med herceptinen. Vi får väl se vad dr.Lotta har att säga imorgon;-)
Jag återkommer med info här när jag vet mer.

Godatt alla! Nu måste jag i säng. Jobba 06.30 imorgon bitti.

Kram på er//Elisabeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar