lördag 13 februari 2010

Lördag

Skön dag igår! Vi tog det lugnt och kopplade av hela dagen. Jag fixade nya underkläder (funkar inte längre med de gamla nu ju...), och Linn fick en massa nya kläder. Vi var jättenöjda båda två;-)
Förresten..tack, Cecilia, för tipset om butiken i Åkarp!!

Idag har vi handlat mat bl.a till imorgon. Tänkte laga en av våra favvis-grytor till alla hjärtans dag. Annars kommer helgen bli en riktig slappar-helg;-) Här ska laddas inför behandlingen på måndag.
Imorgon ska jag börja med mina kortison-tabletter. 16 stk morgon och kväll i tre dagar. Det är nästan 100 tabletter det!
Tydligen kan man bli lite speedad och dessutom samlar man på sig vätska. Månansikte nästa...?;-)

Vi spelar super Mario och ska kolla på melodifestivalen ikväll. Nu kan jag inte komma på mera att krysta ur mig;-)

Kram på er alla och trevlig helg!!
//Elisabeth

Jo förresten, jag har beställt en bikini på nätet...Hoppas nu den passar;-) Det är INTE billigt att behöva special-underkläder!!!!! Så förbannat svårt/dyrt kan det väl inte vara att sy in ett par fickor i överdelen?!?
Aja...det blir nog bra. Tänkte ju skaffa ett par nya tuttar senare;-)

Jo förresten igen.... Glömde ju berätta att det var verkligen supertrevlig att va en sväng på jobbet!!!!! Har på riktigt världens bästa jobb med världens bästa kollegor!
Det gjorde verkligen susen att va där och jag kom hem som en helt annan mamma och maka;-)

1 kommentar:

  1. Hej vännen !
    Vad kul att du blev nöjd med ditt besök hos Carolina i Åkarp. Hade hon inga badkläder åt dig?
    Hon ringde mig idag, mina grejer har kommit så ska dit i veckan. *nöjd*
    Låter som en skön slapparhelg, det behövs ibland.
    Var rädd om dig och njut så mkt du kan innan nästa behandling.
    Hälsa C
    // Bamsekram Cecilia

    SvaraRadera