lördag 27 februari 2010

Lördag

...och vi har precis vinkat av Bård o Åsne. Vi tyckte alla att det var jättemysigt med besök och lite trist att se de åka... Men vi får väl se till att ta en sväng till Norge till sommaren!

Barnen har varit ute och lekt och som ni kan se på bilden så längtar de bara liiite till våren!;-)


Linn har till och med cyklat en liten runda! Det gick lite trögt i början, men sedan gick det hur bra som helst:-D

Imorgon är det dags att börja knapra kortisontabletter igen. 16 stk morgon och 16 stk kväll...;-) 3 dagar. Det som är bra med det är att jag blir rätt så pigg på tisdagen innan jag går in i väggen på onsdag. Sen är det meningen att jag ska gå på sminkkurs på fredagen... Har fått erbjudande om en "Look good, feel better"-kurs;-) Då lär man sig hur man som bäst ska sminka sig når man t.ex inte har några ögonfransar eller -bryn! Dessutom har någon liten fågel sjungit att man tydligen får en rätt så fin "goodie-bag"...!!;-)
Jag får helt enkelt kolla med läkaren om det finns nåt mer att få istället för alvedon och ipren. Så att jag iaf kan må rätt ok de timmarna jag ska vara på kurs;-)

Nu ska vi (läs:Conny) göra en riktigt god middag och sedan blir det väl mys i soffan. Det blir tidig kväll för tjejerna eftersom de kom i säng vid 23.30 igår. Vi var hos farmor och farfar på försenat 82-års kalas! Tjejerna får helt enkelt titta på melodifestivalen imorgon bitti.

Kram på er alla i tövädret (hurra, hurra!!!) ;-)
Elisabeth

1 kommentar:

  1. Fasiken vad najs med sminkkurs. Här finns det inget sånt att få de tycker jag är trist. Vart är det ni ska, kankse kunde kolla om det går att åka till dit istället..
    Ha en mysig kväll.
    Kramen

    SvaraRadera