måndag 1 februari 2010

Jag inne, Hege o barnen ute!



Ja, här sitter jag inne och bloggar medans barnen och moster Hege är ute och gör snögubbe och snöborg, komplett med hemlig ingång och allt;-)

De ringde från onkologen och jag har krupit ännu lägre i mina värden än förra gången;-) Nu ligger neutrofila på <0,1 (som vanligt) och de totala vita på 0,5 (lägst ännu...) Ja, ja, de går väl upp igen;-) Ska ta nya prov på fredag och hoppas verkligen att de gått upp till dess.

Nu är jag mest yr i bollen och känner mig trött så jag ska lägga mig i soffa en stund...inte helt ovanligt;-)

Kram på er alla!!
//Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Har du provat blutsaft?
    Hoppas dom stiger..kramen

    SvaraRadera
  2. Gokväll Elisabeth
    vill bara tacka dig för en mysig pratstund per telefon. Det finns inte ett enda spår av trötthet i din röst, energigivande som få och jag blir bara på så gott humör. Vi ser fram emot våren då vi kan hitta på saker med barnen ute i fint väder utan oro för bacciller! Ni är välkomna hit närhelst ni känner för det! kram Katti och familjen

    SvaraRadera