torsdag 19 november 2009

Syster på besök!

Nu sitter jag här medans min syster spelar wii bowling med tjejerna... Det var superkul att få moster på besök!!! Linn fick tyvärr lite feber i förrgår kväll, men det som var bra med det var ju att då kan man va hemma med mamma och moster...mycket lek och kul har det blivit;-) Agnes fick ju också stanna hemma...ville ju leka med moster med!

Annars har jag fixat så jag ska jobba nästa vecka. Fått tre pass. Tisdag, onsdag och torsdag.
Jag har fått tid hos onkologen på torsdag. kl 09.00 Ska bli mycket spännande att höra vad hon har att säga. Det var lite senare än jag trott, men läkaren måste ju ha godkänt att det drog ut på tiden. Jag stod egentligen på prio 1 vecka, vilket innebär att man ska få en tid inom en vecka från det att de fått remissen. Skit samma...det blir nog bra. De kanske tar igen det från andra hållet...jag kanske får påbörja behandling snabbare efter besöket istället.
Jag har fått en såkallad "kärlsträng" under armen. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det innebär ungefär att jag blivit superstel. Svårt att lyfta armen, och det ser ut ungefär som en spänd sena som går från armhålan till en plats på undersidan av överarmen. Kan gå över inom ca 2 månader. Bara att stretcha på!!!!! ;-)

Nu ska jag hjälpa till att lägga ungarna.
Vi har förresten bestämt att när jag börjar tappa håret ska tjejerna få lov att klippa i mitt hår;-) Första och sista gången, kan jag säga!! Men vad gör man inte för att de ska tycka att det är rätt ok att mamma blir skallig;-)

Kram på er alla!!
//Elisabeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar