söndag 1 november 2009

Tusen tack!!!!!

...till alla ni som skickat gulliga, omtänksamma sms eller på annat sätt visat att ni tänker på oss!!!

Som jag sagt innan; jag är otroligt tacksam att ni finns här runt oss just nu! Även fast inte alla är fysiskt nära så känns det verkligen skönt att veta att ni bryr er så mycket om oss.

Det känns lite overkligt inför imorgon... Kommer säkert att gå jättebra, men vet att jag nog inte kommer va särskilt hög i hatten när vi kör in till UMAS.
Jag ska försöka förmå C att gå in här imorgon med lite info, men lovar inget;-)

Jag återkommer på onsdag, tror jag.

Tack igen alla! Både familj och goda vänner!

Kram//Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Hej Elisabeth
    våra tankar har varit hos dig hela dagen och vi hoppas att du inte är alltför omtöcknad av alla mediciner som du fått ta idag. Vi hör av oss i slutet av veckan.

    kram Katti med familj

    SvaraRadera
  2. Hej vännen,

    Jag tänkte mycket på dig igår. Jag undrar så hur du mår nu och hoppas att allt gått så bra som du hoppades på. Jag kan verkligen leva mig in i din situation och du får höra av dig till mig när du vill.

    Stor Kram från Caroline

    SvaraRadera
  3. Hej Elisabeth!
    Tänker mycket på dig och undrar hur det gick igår. Tackar samtidigt för att jag fick tillbringa några timmar med dig i söndags.
    Härligt att vara nära dig trots det du hade framför dig. Du sprider glädje omkring dig.
    Hoppas att jag kan ge dig lite tillbaka.
    Stor kram Anita

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt gått bra! Fick din bloggadress av Anette ;-)
    Kram Anna (SL)

    SvaraRadera