torsdag 12 november 2009

Tack alla...

...ni som tänker på oss! Det behövs alla tummar inför morgondagen!
Jag räknar med att vi oavsett besked kommer va rätt slitna imorgon, så tro inte att allt är skit bara för att det är tyst på bloggen ett tag!

Kvällen har varit bra. C bestämde sig för att va hemma från jobbet nu ikväll...ett klokt beslut, tycker jag. Även jobbmässigt, men mest egoistiskt såklart;-) Tjejerna känns rätt lugna. Tror inte de förstår vad som ska hända imorgon. Linn har dock fortfarande massor med separationsångest. Men hon tycker såklart det är bäst att va på dagis;-)
Vi(läs:jag...) har haft ett litet sammanbrott nu ikväll. Men det känns mycket bättre nu. Vi har bestämt att alla besked som INTE innebär nya undersökningar är bra besked.
Sen får dagen imorgon visa vad det blir. Man känner sig rätt luttrad!

Nu är det dags att krypa i säng. Jag tror nog det ska gå bra att sova.
Håll alla tummar, gottfolk! Kryss alle fingre!!! ;-)

Kram på er//Elisabeth

1 kommentar:

  1. Jag håller så hårt i tummarna att det är svårt att skriva. Vi tänker tänker tänker på er hela dagen!!! All värledens Pussar och kramar till er!!!! Åsa

    SvaraRadera