fredag 20 november 2009

Ut på tur aldrig sur...;-)


Har varit ute i det fantastiska vädret idag. Helt underbart med en liten runda. Vi intog en bättre lunch på Märthas i Höllviken. Kan verkligen rekommenderas!!

Moster är fortfarande bäst! Hon får verkligen jobba för födan här hemma;-) Det är leka hit och leka dit och hon ställer upp nåt helt fantastiskt!
Linn har varit i rätt bra form idag trots feber.

Jag har varit ute på nätet idag och googlat på lite grejer som stod i min journal... Skulle jag inte gjort, kan jag säga! Kunde klarat mig bra utan den informationen jag grävde fram. Conny kommer bli så arg på mig när jag berättar. Jag är också arg på mig...;-)
Skit samma, det blir ändå som det blir! Men jag tänker banne mig kämpa med näbbar och klor! Så det så!!!!

Skickar med en bild från den underbara promenaden idag.

Kram på er alla
//Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Tjena tjejen
    härligt med goa tjejer i ett gott väder. Det är ni värda!! Hoppas att Linn snart är tillbaks på dagis. Det är förståeligt att du söker mer information och nätet är en enorm källa av kunskap. Medicinsk vetenskap kan vara lite onyanserad och svårtolkad. Säkert kan du komplettera bilden med mer information från din läkare. Låt dig inte nedslås av det du har läst Elisabeth. Du fixar det här!! Du är en kraftkälla av energi! Varma kramar till dig och de dina, från Katarina med familj

    SvaraRadera
  2. Kjære Elisabeth. Tenker mye på deg. Så fint at Hege er der nå. Klem og tanker fra Marte

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar bild!

    Du/ni finns i mina tankar och det riktigt bubblade inombords och som värsta hejarklacksupporter reste jag mig och skrek...eller sa högt iallafall,-GO GIRL! med knuten näve då jag läste dina ord "kämpa med näbbar o klor" JA JÄKLAR på ren svenska,
    det är rätt!
    Du är en vinnare!

    Och nu vill jag veta hur arg blev Conny igentligen.... :-) ??!!
    Många kramar till er alla/ jane

    SvaraRadera
  4. Kjære Elisabeth.
    I går var jeg i selskap og traff din gamle lærer Debbi. Skal hilse masse! Så bra med Hegebesøk. Har jeg fortalt deg at jeg går rundt med rosa sløyfe som jeg kjøpte i Stockholm som et symbol og synlig besvis på at du er med i tankene? Tenk så langt de er kommet med forskningen nå. Klem fra Nina

    SvaraRadera
  5. Elisabeth, du är en kämpe. Fortsätt med det!!!
    Jag o familjen tänker på dig ofta och är helt säkra på att en så positiv, levnadsglad och fantstisk människa som du med en härlig man och underbara barn, du klarar detta. Jag vet hur mycket du betyder för min syster och att du är en fantastisk vän. Kämpa, du vinner!

    Massor av kramar Cecilia

    SvaraRadera