lördag 9 januari 2010

Lördag

Idag har jag och tjejerna varit själva på förmiddagen. C har jobbat. Vi sov länge även om vi hade lite bråttom. Vi var borta igår kväll och tjejerna var i säng vid 22.30...
De var lite trötta idag kan man väl säga. Måste få till lite bättre tider nu inför dagisstart på måndag. Då blir det iofs att börja kl08.30, men sedan blir det 07.10 varje dag... Det är ju supertidigt!
Själv ska jag ligga i sängen myyycket längre än som så;-)

Vi åkte till farmor och farfar för att äta frukost nr 2. Och sedan bar det iväg till jobbet. Jag skulle lämna av tjejerna där för sen skulle C ta med de på Doris & Knäckebrödernas jubileumsshow på konserthuset. En mycket snäll kollega kom ut lite tidigare så C kunde hinna dit till klockan tre. Tusen tack, Susanne!!
Jag fick en jättetrevlig stund på jobbet med goda vänner/kollegor! Så himla mysigt att va där ett tag!!
Det är inte alla som med handen på hjärtat kan säga att de längtar tillbaka till jobbet och till alla goda kollegor!;-)

Åkte hem efteråt och började på maten. Idag blev det spaghetti med köttfärssås till Agnes stora förtjusning! Båda var superhungriga efter allt sjungande med Doris & Co.
Kul att det blev av!

Jag har liiite ångest inför behandlingen på måndag. Vet ju hur konstig och kemisk jag kommer känna mig. Jag tycker det ändå det är skönt att veta att jag har såpass många dagar mellan varje som jag mår rätt bra.
Denna gången tänker jag iaf ta full dos med anti-illamående. Ingen mening i att kolla om det funkar med standard först...;-)

Nu ska jag njuta av lördagskvällen med en man som håller på att tappa rösten...;-) Imorgon blir det bodybalance på Formtoppen, fika med grannar och kanske nån till och sedan kommer Johanna på eftermiddagen. Fullspäckat med andra ord - innan jag går in i dimman igen på måndag;-) Det gäller att njuta!! :-D

Kram på er alla!
//Elisabeth

1 kommentar: