torsdag 7 januari 2010

TRÄNAT!!!!!

Så himla skönt!! Mina värden var helt normala. Inte jättehöga, men bra. Neutrofila låg på 4,0.
Jag hade lite lågt hb - alltså blodvärde, men inget alarmerande. Kanske därför jag känt mig lite trött igår och idag.

Jag och tjejerna var ner på biblioteket och lämnade tillbaka böcker. Något försenade, men inte så dyrt. Kom hem igen med 17(!) nya böcker;-)

Åsa o Jocke tog hand om tjejerna medans jag tränade. TUUSEN TACK!! Jag hade egentligen bokat in dom på barnpassningen på Formtoppen, men fegade ur i sista sekunden. Kändes mycket bättre att lämna de hos goda vänner som man vet är friska dessutom;-)
Det var verkligen grymt kul att träna. Lite lägre tempo förstås, men jag orkade utan problem hela passet:-D

Nu tänkte jag sätta i mig en fiskgratäng och sen kommer Åsa över en sväng för film och möjligen lite glass;-)

Stor kram i vinterkylan!!
//Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Hej Elisabeth

    Härligt att läsa att du är på G igen! Livet går verkligen upp o ner o du får passa på att njuta dina bra dagar. Kanon att du kan träna, det mår man gott av :)

    Massa massa kramar från Sanna

    SvaraRadera
  2. Jag kan rekomendera Blutsaft för blodvärdet, det gör susen. smakar inte Hallon men det är för nåt bra, finns på hälsokost, maxi & Willys ca samma pris på alla ställen. Jag har alltid haft lågt blodvärde & efter första operationen & alla blodpåsarna så har jag kostant druckit det & vips, nu är mitt Hb uppe i 134...bättre än att äta persilja tycker jag=)
    Härligt att du tränat!
    kram från en brössyster

    SvaraRadera
  3. Hej vännen, härligt att läsa att värdena är normala och att du har tränat. Ha nu en härlig kväll i soffan. Själv var jag ute o gick i morse i -11 grader grr. Stor kram till dig o hela familjen. Anita

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina förbättrade värden!
    Och håll igång träningen! Cancer ger en kondition som en sköldpadda!
    Och självklart får du länka till min blogg! =)

    Jättekram från CancerLotta

    SvaraRadera