onsdag 9 december 2009

Dan för dan...

...och jag mår fortfarande (förvånansvärt?) bra i själen inför imorgon. Känns som jag på nåt vis har accepterat att jag kommer få cellgifter då;-)

Inläggningen av picc-linen idag gick jättebra! En fantastisk, underbar sköterska som heter Lisa som la in den. Vi klickade direkt och hade hur trevligt och roligt som helst. Skrattade som bara den;-) Jag fick dessutom en massa extra info eftersom jag tycker det är lite intressant med sådana saker;-)
Det blev tyvärr endel väntande eftersom radiologen var hungrig innan han skrev under på att slangen satt rätt...
Känner inte så mycket av den. Gör lite ont precis där den går in, men det är tydligen helt normalt och går över.

Har slagit in julklappar som ska skickas till Norge. Ätit av de goda lussebullarna;-)
Och Maria...jag förstår mycket väl att du blev sugen!!! Dom ÄR jättegoda;-)
Gått en lång(?) snabb runda med Åsa och dessutom fikat lite till.
Allt i allt en riktigt bra dag!

Imorgon ska tjejerna hämtas av Åsa o Jocke. Vi kommer nog inte va hemma från cytostatikamottagningen förrän vid 5-tiden. Då kan de hämtas i lugne och ro och äta middag där innan vi hämtar upp dom sen. Eller bara Conny...;-)

Just nu har jag inte mycket sug i magen när jag tänker på att jag ska få min första behandling imorgon, men jag räknar kallt med att det kommer bli värre ju längre fram på dagen det går. Vi får ha lite saker att göra innan det är dags att ta sig dit.

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Kan säkert va bra att få så mycket sömn som möjligt.

Kram på er alla och håll tummarna/kryss fingrene för mig imorgon!!!
//Elisabeth

Förresten...ber om ursäkt ifall nån tycker det ser läskigt ut med "det röda"....;-)



1 kommentar:

  1. Massor av kraft, omtanke och styrka till dig idag! Nina

    SvaraRadera