lördag 12 december 2009

Nu så...

...känner jag av allting. Tror det är sprutan från igår som spökar mest, men idag har jag haft riktigt ont i huvudet och ont i rygg och höfter. Trött som en örn och har behövt vila en stor del av dagen. Nästan konstigt att säga det, men det känns nästan bättre att jag mår lite sämre...då händer det iaf nåt i kroppen!

Kände innan att jag är lite öm i huvudbotten och väntar med spänning på när håret ska ramla av;-) Händer nog inte ännu, men innan julafton fins det stor chans att jag är kal.

Har varit inne på onkologen idag med. Min picc-line har blött lite och de ville byta förband och sprita av den lite så jag inte ska få nån infektion. Då jag kom hem var jag så trött att jag sov en liten timme;-)

Nu har vi suttit i soffan hela familjen och tittat på Ice Age 3. Mycket trevlig film;-)

Ha det så bra allihop!
Kram//Elisabeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar