måndag 21 december 2009

Hög som ett hus...;-)

Nu så...har neulasta-sprutan fixat till det. Nu är jag istället mycket hög i mina värden. Jag är förmodligen bara lite "sen" på att reagera på sprutan.
Mina totala vita låg på 15,3 och de viktiga neutrofila låg på 8,2. (normalt mellan 1,7-8,0)

Så nu vet vi att jag får hjälp av neulastan och att jag definitivt får behandling den 27.

Jag är jätteglad för att de hade gått upp så bra!!!!!

Har dessutom lagt om min picc-line på vårdcentralen idag. Mycket trevlig sköterska!

C jobbar eftermiddag och jag är själv med tjejerna. Linn hade 37,6 i temp precis. Jag kollade eftersom jag tyckte hon varit liite trög med maten. Jag har haft lite förhöjd temp idag också, men det blir nog inget av det...hoppas jag;-)

Ojdå...glömde nästan berätta.. Jag har varit och fått en "riktig" BH idag med en "riktig" protes. En sådan som väger lite mer än luften;-) Och som är mjuk;-)
Jag känner mig riktigt fin nu när jag inte längre är jämntjock, utan faktiskt har lite former igen!!

Så nu ska jag och tjejerna mysa tillsammans. De tittar på Ice age 3 - sin nya favoritfilm och jag tänkte titta med dom samtidigt som jag stickar lite. Går rätt snabbt med tröjan till Agnes.

Kram på er!!
//Elisabeth

1 kommentar:

  1. Vad kul att läsa att allt går bra :=)) och du är lika positiv som alltid!! Ni får ha en riktigt god jul!

    Kram Anna (SL)

    SvaraRadera