onsdag 23 december 2009

Håret.....

...har börjat trilla av...
Nu var det dags. Tror jag kan tvätta det ikväll och gå genom morgondagen utan alltför stora problem, men juldagen kommer det definitivt att va dags för tjejerna att få leka frisör.
Känns lite jobbigt, men ändå inte. Det knasigaste är nog att jag blev förvånad! Av alla känslor jag kunde fått så var det förvåning jag mest kände;-) Som att jag inte visste att det skulle ramla av;-)

Ja, ja, så kan det gå. Nu blir det sjal och peruk framöver om jag inte ska gå runt och frysa.

Annars har det varit en lugn dag. Körde till Vellinge och hämtade mitt nya körkort. Har ju "bytt" namn - numera heter jag Elisabeth Kjellander Bestum!
Njuter av att krama mina små tjejer. Linn har inte feber längre och vi kramas mest hela tiden;-)
De längtar som små tokar till imorgon. (mamma också!!)
Vi har ju haft lite julafton varje dag eftersom vi haft julkalender från Norge;-) Helt underbart! Och idag låg där present till mamma och pappa. Jättefina tumvantar (lusekofte-stil) till C och röda, supersnygga pulsvärmare till mig. Verkligen inte vilka klappar som helst i den julkalendern kan jag meddela!!

Nu ska jag hoppa i duschen och hoppas att inte sluket är fullt efteråt. Sen kommer Åsa förbi för att byta böcker med oss. De får dom som vi har läst och vi får deras. Bra va?
Sen är det kvällen för de små och vi ska slappa lite. Har något litet kvar att slå in, men det mesta är gjort.
Vi städade lite igår och idag så nu njuter vi av doften av rent hus. Minsann tur det är jul ibland så vi får lite städat och fint här hemma;-)

God jul till er allihop!!!!

Kram//Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth!

    Ville bare önske dere en kjempefin jul :-) Haper dere far noen gode rolige dager med masse kos! Fölger deg gjennom bloggen og det er sa godt a se at du tar alle utfordringer og tilbakeslag pa strak arm. Jeg har sagt det för og sier det igjen; du er en töffing! Kos dere masse og ta vare pa hverandre :-)

    Mange juleklemmer fra Hilde

    SvaraRadera
  2. Hej familjen
    vi skickar er en varm och stor julkram och hoppas att ni får en fin jul. Hoppas att du känner dig fortsatt pigg Elisabeth och gott att läsa att ni kan kramas igen.

    hälsa tjejerna och C

    kram från Katti och familjen

    SvaraRadera