söndag 20 december 2009

Snö snö snö!

Vi har varit ute flera gånger både idag och igår och njutit av snö(o)vädret. Igår åkte vi till en pulkabacke där typ alla andra i Höllviken var också, men idag har vi mest varit hemma. Tjejerna har provat skidor för första gången. Jättekul, tyckte dom båda.

Själv har jag också haft kul i snön. Hoppas dock på lite högre värden när jag ska ta blodprov imorgon bitti. Det vore ju kul att inte behöva vara hemma hela tiden, eller att träffa folk enbart utomhus. Det är ju iofs rätt kul nu när det är så fint väder och mycket snö. ,men kan tänka mig att det inte är riktigt lika kul när det öser ner i en vecka;-)
Det hör ju inte till vanligheterna med snö innan jul i Skåne.

Annars har jag börjat få lite ont i huvudbotten och det var tydligen ett tecken på att håret är på väg att åka. Vi får väl se om tjejerna får klippa mig innan eller efter julafton;-)

Nu ska jag hoppa i duschen och tvätta det berömda håret, kanske för sista gången, och sedan ska vi titta på en Wallander-film vi inte har sett förut.
En lugn hemmakväll...inte så ovanligt just för tillfället;-) Hehehe!!

Kram på er alla
//Elisabeth

1 kommentar:

  1. Hoppas det har gått bra idag och att dina värden är bättre. Idag har vi en mysdag hemma innan det är dags att dra iväg norrut. Stor kram till er alla fyra
    Frida

    SvaraRadera