tisdag 26 januari 2010

Godsakerna i skåpet...

...var guld, kan jag säga!!!
Mått mycket bättre den här gången. Helt otroligt vilken skillnad. SÅÅÅÅ SKÖNT!!!

Idag har jag tom kunnat äta, tvätta lite kläder(skönt att känna sig lite duktig när man orkar;-)), Och prata i telefonen med diverse människor.

Mycket möjligt att jag får en dipp imorgon när jag går av mitt nya undermedel, Emend, men jag tänker bara njuta av att dagen idag varit så här bra!

Nu ska jag strax ta min dyrbara neulasta-spruta. Har precis ätit middag och verkligen njutit av det. C är på affären för att införskaffa lite livsmedel och tjejerna ska få spela lite spel på datorn. Själv tänkte jag läga mig på soffan och läsa lite.

Stor kram på er alla! Imorgon ska det snöa;-)
//Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du mått så bra! :-)

    Emend får jag också (3 dagar i rad tror jag det är)! Äter även Pimperan efter mina behandlingar och så en till tablett som jag inte kommer på namnet på just nu. Ja, en hel drös med tabletter blir det... men jag har inte mått ett dugg illa eller kräkts trots starka cellgifter så de verkar ha hjälpt!

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att du mår bra! Hoppas verkligen att det håller i sig!

    Kraaaam!

    SvaraRadera