söndag 24 januari 2010

Söndag kväll

...och idag har vi shoppat! Jag sa till C tidigt imorse att jag inte skulle fixa att bara sitta stilla hemma idag. För många tankar inför imorgon.

Så då åkte vi till Ilva och shoppade stolar. Både till matbordet och till soffbordet, eller vad man nu säger;-) Snygga var de iaf. Och sen några kuddar till soffan med. Blev riktigt snyggt här hemma kan jag säga;-)
Tjejerna var supernöjda med att få fika på Espresso House!! Som man kan se på bilden...;-) Ja, Linn fundarade hårt just då jag tog bilden. På vad, vet jag inte, men jag lovar att hon var jättenöjd!


Var tvungen att åka tillbaka med en av stolarna eftersom det var fel på den, så då passade jag självklart på att shoppa några småsaker till...;-D

Vi har ätit gott och ätit en "försenad" efterrätt som Åsa o Jocke bjöd på. MUMS!!!
En lång promenad gör också underverk!

Nu ska jag snart lägga mig. Varit två riktigt sena kvällar och jag ska upp tidigt för att ta blodprov inför behandlingen.
Jag ska se till att jag får alla "godsakerna" som läkaren lovade mig att han hade liggande i skåpet;-) Jag tänker INTE må sämre än jag behöver!

Kram på er alla!!!!
//Elisabeth

8 kommentarer:

  1. Lycka till med behandlingen!

    Skickar en må-bra-kram!!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till, och knapra i dig allt han har att erbjuda. Allt för att må så bra som möjligt
    Stärkande kramar till dig // Cecilia

    SvaraRadera
  3. Shoppa är bra för sinnet,,mysigt dag & lycka till..kramen

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig!!
    Kram Charlott (JC)

    SvaraRadera
  5. Håper alt har gått så bra som det kan idag Elisabeth! Tenker masse og ofte på deg og familien, mange klemmer fra Hilde

    SvaraRadera
  6. Vilka fina tjejer du har! Kul med shopping! :-)

    Jag ska också ta blodprov i morgon. Någon från hemsjukvården kommer hem hit och gör det. Så skönt att slippa åka iväg (vi har drygt 2 mil till närmaste vårdcentral). Får hoppas att mina värden inte är lika dåliga som efter första behandlingen.

    Ska du få behandling nu i veckan? Hoppas du mår så bra som möjligt. Kram!!

    SvaraRadera
  7. Kämpa, jag tänker på dig.
    Nina

    SvaraRadera
  8. Du är så stark och kämparglöd det har du verkligen. Hoppas du mår så bra det bara går, med eller utan "godsaker".
    Kram på dig!!
    Anette (HO)

    SvaraRadera