onsdag 13 januari 2010

Hyfsad igen.

Idag känner jag mig en smula mera ok. Jag sov mer eller mindre till tjugo över 10!! Smaka på den ni;-)
Då ska tilläggas att jag vaknat ett antal ggr under natten och var uppe vi 7 för att ta alla mina tabletter (2 primperan, 2 zofran och 4 betapred).
Sedan ringde de från dagis vid 8 och sen sov jag skönt till drygt tio...;-)

Nu ska jag äta lite frukost(eller vad man nu ska kalla det...), och sen tänkte jag försöka gå en runda runt "kvarteret". Bättre än inget.

Jag fick fulldos med båda cellgifterna i måndags. Inte konstigt att jag mådde riktigt skit på kvällen... Nu kommer de ge mig samma dos nästa gång, men då ska jag va lite bättre förberedd. Det finns nämligen flera godsaker i skåpet som han uttryckte det;-) Så kanske jag slipper må så himla dåligt.

Nä, nu ska jag försöka klä mig och sen gå ut en liten sväng.
Kram på er alla i tövädret;-)
//Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Skickar en jättevarm kram till dig kämpen och hoppas att du har ett par bra dagar framför dig. Ringer när jag är hemma igen.

    kram Katti

    SvaraRadera
  2. Bra att du är hyfsat ok,gott med lite frisk luft även om det bara är runt kvarteret =)
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Även om det bara är några månader sedan jag gick genom samma sak är det svårt att läsa om det. Jag visste inte att man kunde bli så dålig! En kompis frågade idag hur det var, om man "bara" blev illamående! Tänk om jag hade kunnat svara japp, det var det enda!

    Jag skickar en stor portion extra kraft och en varm kram din väg!
    Inger

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag har precis läst Ulrikas och din blogg. Skickar många kramar och varma hälsningar från oss till dig och familjen, Susanne och Peter (MÖ,PS)

    SvaraRadera