torsdag 28 januari 2010

Tulpaner i långa banor:-D

Idag damp det minsann ner lite blommor till mig. Jag blev jätteglad!! :-D :-D

Dagen har varit ok. Trött som en örn och ont efter neulasta-sprutan, men rätt ok med matlust och annat.
Gick en långsam promenad i det underbara vädret. Fick lite D-vitaminer;-)

Har stickat lite också. Nu håller farmor och jag på med ett par tunnare, kortärmade tröjor till tjejerna. Det går bra, men jag känner att huvudet inte är riktigt med hela tiden, så det gäller att ta lite pauser ibland. Annars får jag ju bara riva upp alltihop igen;-)

Nu ska jag hjälpa till att duscha tjejerna. Eller dvs bara sitta o titta som lite stöd;-) Ungerfär vad jag mäktar med just nu.
Sen är det Robinson på tv och soffan som gäller.

Kramar till alla!
//Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Härligt med blommor, det gör en gla =)

    SvaraRadera
  2. Skönt att du har lite matlust iaf.
    Kroppen är finurlig, den talar själv om vad den orkar. Sen gäller det att man är duktig och lyssnar på den. Inte alltid så lätt.

    Blommor är härligt och uppiggande

    Många STYRKEKRAMAR / Cecilia

    SvaraRadera