onsdag 30 december 2009

Bättre!

Nu mår jag betydligt bättre. Har bara tagit minimidos av anti-illamående idag. Kommer strunta i det imorgon. Har dessutom kunnat äta med relativt god aptit så jag är rätt nöjd;-)

Tvättade mitt 3 millimetershår idag... Nu ser jag ut som en skabbig hund! Ha ha ha!!!
Det blir nog att raka det ordentligt imorgon.

Känns nästan lite som jag först nu börjar inse vad det är som händer med mig. Undrar om det är nån sorts konstig biverkning av cellgifterna som gör mig lite "off". Har känt mig nerstämd sedan behandlingen, men det börjar släppa idag. Skönt!!!

Nu ska jag äta nåt litet och sen kanske frossa i lite B&J glass som vi fick till jul;-)
Sticka lite och allmänt slappa i soffan (som att jag gjort nåt annat de senaste dagarna...hahaha!)

Må så gott allihop så hörs vi igen om ett tag!
Kram//Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hoppas att ni får en mysig nyårsafton!
    Tänker på er,
    kramar Maria CS

    SvaraRadera
  2. Hej du "asgrymma" tjej!
    B&J - Gud så gott!
    Jag vill bara krama dig så att du får lite energi av mig!
    Vad sägs om en date imorgon? Hade varit mysigt att träffas innan nästa år;-)
    Puss och kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra att det känns lite bättre! Hoppas att ni får en mysig nyårsafton och att maten smakar gott. Längtar efter att träffa dig...
    Kramar Frida

    SvaraRadera
  4. Hei vennen!
    Godt du er litt bedre! Håper du har kosa deg med nyttårsfeiring! Her har vi spist kalkun og bråka litt med rakettene:) Jeg blir jo nervøs av disse rakettene og unger som er overivrige...må jo bindes fast jo!!:)herreminhatt!altså...ingen hønemor her nei!:)
    Skulle ønske jeg kunne gitt deg en kjempe klem og gi deg masser av energi!Skulle hatt deg litt i nærheten nå:)....hilser masse fra mamma og pappa også....de tenker mye på deg og dine!:)

    Glad i deg! Klemmer fra Marianne

    SvaraRadera
  5. Hittade precis till din blogg. Jag är själv 32 år och drabbad av inflammatorisk bröstcancer. Fick min andra cytostatika behandling igår. Hinner tyvärr inte läsa så mycket här nu men kommer absolut att komma tillbaka. Hoppas du mår bra under omständigheterna och har en trevlig helg. Stor kram till dig från mig! /Linda

    SvaraRadera