lördag 26 december 2009

Sådär ja...


...då var man snaggad!

Det kändes lika bra att stubba sig. Varje gång jag drog fingrarna genom håret fick jag massor med mig, så det var lika bra att göra det idag. Vet att jag inte hade orkat göra det efter behandlingen imorgon och då hade vi haft hela huset fullt med hår om ett par dagar istället...
Tycker själv att det blev helt ok. Tom bättre än när tjejerna hade varit framme med saxen;-)
Linn deremot blev jätteledsen och tycker att jag är superful! Hon gillar dock att håret känns mjukt. Jag har varnat henne för att det lilla jag har också kommer att ramla av, men vet inte riktigt hur mycket hon fattar av det. Har lovat henne att hon ska få rita en gubbe på/i bakhuvudet på mig;-)
Agnes tycker mest det är roligt att känna på stubben. Verkar inte bry sig alls om hur det ser ut!

Det känns helt ok inför imorgon. Har lite pirr i magen, men det är väl inte så konstigt tror jag.
Undrar om det kommer bli mycket värre med illamående och trötthet, eller om det kommer kännas ungefär likadant. De säger ju att det bara blir värre och värre för varje gång, men frågan är ju hur mycket värre?
Äh, det ger sig imorgon;-)

Haft mysigt besök av goa vänner i eftermiddag/kväll! Vet inte när det blir läge nästa gång.
Nu ska jag slappa i soffan...gör jag inget annat? ;-)

Stora kramar på er alla!!
//Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Vad snygg du är! Stackars Linn som inte inser det, du är väl bara inte vanliga mamma... När jag klippte mig kort senast, (naturligtvis jättelångt jämfört med dig så fick jag konstaterat från flera små "rara" barn på dagis att jag såg ut som en kille... Skitungar!!! Vi tänker på dig och hoppas att behandlingen imorgon går bra och att du inte alls behöver må sämre! Det där med bokbyte låter förresten bra, har du fler? Vi tömmer arbetsrummet för att lämna plats för lilla Saga och behöver då skicka vidare lite böcker...
    kram Therese

    SvaraRadera
  2. Absolut!! Böcker tas alltid emot med tack;-)
    Vi har alltid en massa böcker vi läst. Hör av dig så fixar vi det!
    Kram//Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Coola tjejen, du är ju jättesnygg utan hår:-) Kan tänka mej hur mina vingmuttrar till öron skulle sticka ut om jag var tvungen att raka av mej håret... Lycka till med behandlingen! Kram igen

    SvaraRadera
  4. Hei Snuppa!

    Du ser bra ut uten hår også syns nå jeg!!;) Hils mann og barn fra meg:)

    God klem fra Marianne:)

    SvaraRadera
  5. Du härliga, underbara människa och kvinna! Det begriper du väl att lite hår mer eller mindre inte tar bort din karisma och utstrålning!
    Varm kram

    Carina Ängelholm

    SvaraRadera