måndag 14 december 2009

Lucia-firande på dagis

...fick jag va med på idag. Sååå mysigt!! Fast det satt lite långt inne...

Vaknade med grym huvudvärk som suttit i sen igår kväll och riktigt ONT i huden på hela överkroppen. Konstig biverkning, men antar att det kommer av cellgifterna. Känns nästan som det siger neråt i kroppen för nu på eftermiddagen och kvällen har jag även börjat känna av det i benen...

Jag har blivit grymt väl omhändertagen av min undebara C idag. Han fixade tabletter i morse då jag bara ville dra täcket över huvudet, ordnade underbar lunch åt oss (pasta med röklax och fänkål), följde med mig till onkologen för att lägga om min picc-line(igen...nu får det va bra!), gjorde supergod middag och fixade dessutom allt till tjejernas luciafirande.
Jag känner mig mitt upp i allt så fantastiskt lyckligt lottad som har en så underbar man!!! :-D

Tjejerna sjöng av full hals på lucia idag. Dom hade verkligen kul!!! Det var skönt att kunna ta sig dit och få se och höra. Det ger så mycket energi bara att få va där!

Nu ska jag strax hoppa i säng...eller kanske gå..;-) Iaf ska jag snart sova. Måste bara komma ihåg att ta min antibiotika som jag börjat med idag. Glömde ju förstås första tabletten imorse, men det får bli lite kortare mellanrum just idag. Ska ta dom nu i en vecka i förebyggande syfte.

Nä, nog med svamlande nu..;-)
Kram//Elisabeth

1 kommentar:

  1. Lucia är det mysigaste på hela året..härligt att se! Kämpa på Elisabeth!

    Kramar Gunilla(GA)

    SvaraRadera