måndag 28 december 2009

Från soffan

...bloggar jag nu. Inte läge att sitta vid datorn. Efter behandlingen igår har jag spenderat min tid antingen i soffan eller sängen.. Mår mycket sämre den här gången. Mått illa nästan hela tiden sen jag kom hem igår. Nu idag har jag fått öka dosen med anti-illamående. Jag känner att jag egentligen är hungrig nu; men så fort jag äter nånting så hotar det med att komma upp igen;-) Tråkigt!
Jag kommer nog må betydligt bättre imorgon eller iaf nästa dag. Har ändå gott hopp om att nyårsafton kan bli riktigt mysig med god mat.

De ökade dosen igår. Kanske det är derför jag mår lite sämre nu.
Tjejerna har beställt tacos till middag. Jag får se hur mycket jag fixar att få i mig.

Nej, nu blev det mycket klagande...;-) Jag har iaf tagit min dyrbara neulastaspruta i magen. Det var inte alls så läskigt som jag trodde på förehand!
Nu ska jag fortsätta slötitta på tv. C och tjejerna är nere på stranden en sväng. Kommer nog snart hem eftersom det börjar bli mörkt;-)

Kram på er!
//Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Hej Sötnos!
    Usch och fy för illamående!
    Vi har precis byggt ett "crapy" star wars skepp i lego - det faller i bitar HELA tiden...
    Vilken tur att du kunde öka dosen med illamående-medicinen! Jag ringer ikväll!
    Puss och kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Vilken kämpe du. Jättesnygg i rakat är du också. Hoppas du/ni får en härlig nyårsafton med "god" mat. Kram Birgitta (BB)

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Tycker att du är snygg utan hår! (allt klär ju en skönhet eller hur?). Du ger mig styrka o energi genom att du är så positiv även när du mår illa. Tänker på dig o hoppas att du får en bra nyårsafton med god mat.
    Gott Nytt År till dig o familjen.
    Kram Anita

    SvaraRadera