måndag 22 februari 2010

Bra värden

...hade jag tydligen idag! Jätteskönt!!! Dock har Linn fortfarande feber, så C får stanna hemma imorgon också. Vi vågar inte riktigt risikera något. Dessutom har jag i flera dagar haft jätteont i öronen och ska således till farbror doktorn imorgon;-) Inte på sjukhuset utan till den "vanliga"...;-) Så kan det minsann gå!

Jag trodde ju självklart att det var en av många biverkningar från cellgifterna i måndags, men efter att ha pratat med cyt.mottagningen idag så har jag fått veta att det inte alls är det. Eller inte vad de tror iaf... Vi får väl se imorgon. Hittar inte läkaren något och det återkommer nästa gång jag får gifterna så kan vi väl lägga till en ny och något udda biverkning till listan! ;-) Man ska ju se till att hjälpa läkarvetenskapen så mycket man bara kan! Ha ha ha!!

Nu är det också klart att min morbror och hans sambo kommer på besök på torsdag. Ska bli sååå trevligt! Bra att värdena också är höga då!!
Och nu kan vi ju visa upp VINTER.... Även om jag nog hade velat visa upp vintergäck och snödroppar;-)

Nu ska jag titta på OS!!
Kram på er alla i snöovädret!

Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att dina värden var bra! Jag ska kolla mina i morgon.

    Usch, det är jobbigt med ont i öronen. Jag har ont i mitt ena till och från, men det är nog för att jag blivit så förkyld och täppt i näsan. :-(

    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Härligt med bra värden, ska kolla mina i morron, håller tummarna för att öronen fixar till sej..
    Kramen

    SvaraRadera
  3. hmm, jag hade oxå ont i öronen under min taxotere-behandling!
    /Cicci

    SvaraRadera