söndag 14 februari 2010

TRÄNAT!!!

Såååå skönt! Bokade ett pass FUNK på formtoppen. Har inte varit på just detta förut, men det är ett danspass med rätt hög intensitet.

Det var så otroligt, fantastiskt, härligt KUL!!!!!!!!!! :-D :-D :-D

Nu har jag fått ny energi och en himla massa endorfiner;-)

Fått mail från en bröstsyster som precis har avslutat sin behandling och hon lugnade mig med att jag förmodligen inte alls kommer må illa. Det kommer bli trötthet och ont i kroppen som (iaf på henne) hade gått över på ungefär 5 dagar. Det låter ju överkomligt;-)
Hoppas bara det inte blir lika låga värden som senast. Aja, det blir som det blir! Efter imorgon är det iaf bara 3 ggr kvar!!!!!
Dricker Blutsaft som bara den(tack Ankan! - jag sköter mig;-)) och hoppas även att hb't inte sjunker så lågt. Det är ju rent fantastiskt att jag överhuvudtaget kunde träna idag med tanke på att jag för en vecka sedan hade ett hb på 83!!

Nu ska här snart läggas barn och sedan ska här slappas!!!!! ;-)

Kram på er alla!!
//Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Vad härligt att du orkade träna. Man m,år såå bra av det.

    Jag har köpt/bokat träningskort och hoppas kunna komma igång 1 mars om dr godkänner detta.

    Slappa på och hoppas behandlingen i morgon går bra.

    STOR styrkekram // Cecilia

    SvaraRadera
  2. Så skönt att slippa illamåendet. Jag har själv varit lite rädd för de där Taxarna. Men det låter i alla fall inte som om det blir värre än EC bara annorlunda. Jag får väl full rapport från dig om några dagar.

    Lycka till i morgon, jag kommer att tänka på dig!

    Kram
    Viktoria

    SvaraRadera
  3. Vad skönt med lite träning:). Hoppas att behandlingen går bra idag, jag tänker på dig.
    Kram Frida

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att du orkar träna! Här känns träning VÄLDIGT avlägset just nu... känns som min kropp aldrig varit så här trött och ur form någonsin förut... :-(

    Är det Taxotere du ska få nu? Jag får det i kombination med Epirubicin. Första behandlingen gick bra, men sen har det inte varit riktigt lika kul.

    Håller tummarna för att din behandling går bra och att du slipper må illa!

    Massor av kramar till dig!

    SvaraRadera
  5. Duktig du är, här är jag bara sååååå trött,,men det tillhör. Gott att du tränat måste kännas bra...kramen

    SvaraRadera