fredag 19 februari 2010

Vilken slö dag

Har haft så ont idag att det bara blivit soffan. Känns ändå rätt ok;-)
Det är ju precis som en bröstsyster sa att bara man vilar så går det ju bra.
Magen har dessutom varit i upprör idag, men det känner jag ju igen sedan innan. Så har det varit varje gång på dag 5 efter behandling. Skillnaden idag är att jag inte mår illa...som ju är såååå skönt!

En god vän och kollega ringde idag och det gav ett riktigt energikick. Precis vad jag behövde!

Nu ikväll är C på hockey med en god vän och jag ska vara hemma med Agnes. Och var är Linn då? Jo, på kalas på dagis. Det började kl 18 och det känns nästan som hon är iväg på skoldisco eller nåt.... Känns underligt;-)

Nu kom Åsa med Casper. Jätteskönt med lite mysigt sällskap!! (och lite hjälp när jag inte kan röra mig så bra)

Nu ska vi mysa!
Kram på er allihop!
Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Vännen, va tråkigt att höra att du har ont... Hoppas du känner dej bättre snart! Tänker på dej ofta! Stora fredagskramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas det onda i magen snart går över.
    Mys så mkt du kan.

    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  3. Hej Elisabeth

    Hoppas du får några bra dagar i helgen och om det blir soffläge så är det tur du har OS att titta på;) Träffade Conny på jobbet, men höll mig på avstånd (har lite baciller). Ge han en kram från mig. Kramar i massor till er alla, Sanna

    SvaraRadera
  4. Hej, jag var på samma ställe som Conny ikväll (fast jag träffade inte honom), hoppas att vi kan genom att berätta att MIF slog Leksand med 4-1 o 12106 pers på läktaren kan ge dig lite glädje. Jag förstår att sporten är oviktig för dig i detta läget men jag vet att om du varit med oss hade du varit glad. Jag är glad idag då jag läser att även om du har ont är det inte lika illa som det varit förut och det tar jag som ett positivt tecken. Jag är övertygad att du snart är tillbaka hos oss på jobbet för att du har en mental styrka att klara detta precis som Anja igår. Stor kram till dig, Anita

    SvaraRadera