torsdag 4 februari 2010

Kokar ägg..

...för nu ska vi snart äta goda mackor.
idag har varit en riktigt bra dag:-) Hege o jag har dragit barnen i pulka ner till byn. Handlat lite småpresenter och en "svärburk" till hemmet. Har inte problem med att barnen svär, men måste erkänna att det slinker ut en och annan svordom från min munn ibland;-) Så den kommer nog i bruk, ja!

Köpte med oss underbar thai-mat till lunch + några semlor att fika då C kommit hem. Det var sååå gott;-)

Jag har fortfarande ont i munnen, men det är nog på väg åt rätt håll. C är i väg just nu för att hämta ut min munnskölj (som ju ändå var receptbelagd). Nu är det sista kvällen med Hege så nu ska vi mysa en massa.

Har även haft en trevlig telefon med en god vän/kollega i eftermiddags. Jag blev så glad att du ringde!!!!

Nu ska jag fixa kvällsmat! Kram på er alla!
//Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Vad skönt att du mått bättre idag.
    Njut och ha det så gott du kan.

    Varma kramar /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Träffade din fantastiska man o dina söta barn i södags. Vaccinationsdax var det då. Min minsta buse blev febrig, 39,2. Hur reagerade dina busar? Våra stora flickor vill leka nån dag. När du känner att det är ok, hör av dig så kommer vi bort o hämtar henne en stund.
    Behöver du något när du är själv på dagarna, bara ring, jag är på ett kort avstånd o kan hjälpa dig om du behöver.

    Kram
    Cecilia S

    SvaraRadera
  3. Ja, Linn vill jättegärna leka! Hon har pratat hur länge som helst om det;-)
    Tjejerna fick ingen feber alls, men lite hängiga blev dom. Ville inte äta så mycket och sådär.
    Nästa vecka skulle det passa hur bra som helst. Jag hör av mig!!
    Stor kram Cecilia!
    //Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Härligt att höra att allt känns bättre!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ha Ha Ha. Här är det nog också så, att det är från denne mamman det slinker ut en svärdom då och då. Barnen ligger på lite högre nivå, fast i perioder, när de hittar ett nytt spännande ord kan det lätt bli att de över lite på det......

    Snart dags för behandling nr ett här. Har j---igt (se där!) ont i området där de satte port a cathen. Men det får gå.

    Skönt att du mår bättre nu. Dessutom har du väl lite extra tid på dig innan nästa behandling. Du är ju inte bortskämd med vilotid emellan precis.

    Kram Viktoria

    SvaraRadera