måndag 1 mars 2010

Behandlingsdag

...och allt har gått jättebra. Snabbt och lätt.
Just nu känner jag mig rätt trött, men det kan ju ha att göra med att klockan är drygt 11 på kvällen...;-)

Jag har fått utskrivet magmedicin och starkare smärtstillande, men vet inte om jag kommer använda nåt av det. Magmedicinen kunde man bli illamående av...vill ju inte jag, och smärtstillande hoppas jag att jag inte ska behöva. Tydligen brukar första taxotere-kuren vara den svåraste i biverkningsväg så jag håller tummarna!

Nu ska jag hoppa i bingen!!!!

Kram på er allihop!

Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det har gått bra idag. Håller tummarna för att du slipper använda medicinerna... men de kan samtidigt vara skönt att ha hemma OM du drabbas av biverkningar!

    Själv ska jag in på torsdag och få min 4:e behandling. Hoppas nu bara på att inget kommer emellan. Skulle fått den förra veckan men den blev uppskjuten pga infektion. Tyvärr äter jag antibiotika nu igen, men jag hoppas inte att det blir så många dagar till.

    kram!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att du är vid gott mod!
    Hoppas, hoppas, hoppas att du får fortsätta att må bra!

    Kram!

    SvaraRadera