fredag 12 mars 2010

Psykbrott och Brantevik

Idag är jag hemma med barnen. Inte för att de är sjuka eller nåt, men för att de är sååå trötta efter 4 dagar på dagis. Länge sedan det varit så full rulle för de. Jag mår ju rätt bra så jag tänkte att de kunde få vara hemma med mig idag. Jag är nog inte fullt så i bra form som jag trodde...

Varför måste alltid barnen testa gränser så till den milda grad just de dagar då man känner sig som tröttast och mest ur gängorna? Fick fullkomligt psykbrott på de innan. Det har inte gått två minuter idag utan att de har bråkat och skrikit och gråtit... Förmodligen känner de av att jag inte mår så bra och så blir det därefter.

Vi skulle/ska till Brantevik med goda vänner, men jag är minsann inte säker på att jag fixar det... Är så skör idag att jag bryter ihop i en liten hög bara nån ser på mig. Fast jag vill ju så gärna också...
Ja, ja, fortsättning följer!

Skönt när C kom hem! Nu ska jag bryta ihop lite till och sen ska vi bestämma om vi åker eller inte;-)

Kram på er alla!
Elisabeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar