lördag 20 mars 2010

Ingen röst...

Imorse fick jag ringa onkologen eftersom jag var lite sämre i halsen och hostan absolut inte ville ge med sig. Lite feber hade jag också igår kväll/ i natt så jag tänkte de kunde få säga sitt.

En läkare ringde tillbaka och ville ha in mig för prover men varnade för att hon hade jour och att det kunde ta tid.
Efter ett tag kände jag mig lite bättre och eftersom vi pysslade påskåynt och jag inte hade åkt än tänkte jag att jag kan ju ringa igen och säga att jag var lite bättre;-)
Som sagt så gjort...efter att de avkrävt mig löfte om att ringa igen ifall jag skulle bli sämre så slapp jag åka in!

Idag har Agnes varit på princesskalas! Det var minsann många söta princessor på det kalaset kan jag säga! Själv har jag legat i soffan och tagit det lugnt och försökt prata så lite som möjligt. Har ändå ingen röst så det blir mest viskande ändå.

Jag har förresten fått blommor idag! Från Norge...med löfte om att jag visst är välkommen på besök fastän jag numera är svensk!;-)  Superfine blomster!! Tusen takk!!

Jag går fortfarande på alvedon varvat med ipren, men det är inte alls lika ont i kroppen idag. Skönt!!
Nu ska jag bara bli av med hostan/halsontet och få tillbaka rösten så blir det jättebra! :-D

Snart middag.
Kram på er!!!!!!
Elisabeth

1 kommentar:

  1. Krya på dig vännen.... halsont och hosta är inget kul.
    Skönt iaf att kroppsontet ger med sig

    KRAM Cecilia

    SvaraRadera