söndag 21 mars 2010

Tystnaden har sänkt sig...

Kvällen igår var helt enkelt förjävlig! Hade så ont i halsen att jag inte ens kunde svälja. Och det dessutom med smärtstillande i kroppen. Det var nära att jag ringde onk igen, men  tänkte att jag kunde vänta till idag för att se vartåt det barkade.

Vaknade imorse och kände mig lite bättre. Läste igår om stämbandsinflammation och det verkar ju vara det jag har. Då ska man inte försöka prata eller ens viska eftersom det anstränger stämbanden lika mycket. I övrigt är det varm dricka som ska göra mig frisk;-)
Så nu är det tyst här hemma....eller det är det ju inte, men lite tystare iaf!;-) Blir det värre igen får jag väl ta en telefon till sjukhuset, men tänkte försöka låta bli. Det är ju allt som oftast virusutlöst, så det finns ju inte mycket att göra ändå.

Gjorde klart Agnes tröja igår. Dock inte monterad;-)  Så himla många trådar att fästa;-) Sen började jag på en röd pippi-tröja. Det blir nog bra så småningom!

Hade egentligen tänkt gå ut och dricka mitt kaffe i solen, men den har försvunnit igen så jag får väl vänta lite..
Kaffe blir det iaf!

Kram på er alla där ute i våren! Jag har minsann sett att mina tulpaner börjar komma!!!!!
Elisabeth

1 kommentar: